Poradna: Všeobecné dotazy
Všechny vaše dotazy
Jsme na adrese Golovinova 1709 Kadaň každý pracovní den od 7:30 do 14:00. Nemáme tu ale kamenný obchod. Pokud máte o něco ze skladu zájem, je nutné to předem objednat a dát nám nějaký čas na vyskladnění a přípravu. Případně můžete zavolat s číslem objednávky na 608 973 359 a ujistit se, že je objednávka připravená. Pokud si chcete vybrat z více artiklů, objednejte je všechny. Na místě se pak rozhodnete, co zakoupíte a co nám tu necháte.
Někdy se bohužel stane, že se přepravci nechovají k zásilkám dost ohleduplně. Ačkoli zboží balíme s profesionální pečlivostí, nemusí zásilka odolat hrubému zacházení. Těmito řádky Vás chceme informovat, jak tuto pro obě strany nemilou situaci vyřešit.
Poškozená zásilka PPL
Při přebírání si zásilku pozorně prohlédněte, zda nevykazuje známky poškození. Pokud je poškozená a řidič není ochoten čekat, než si obsah zkontrolujete (tuto povinnost ani nemá), převezměte zásilku s výhradou. Pokud pak doma při podrobné kontrole zjistíte poškození obsahu zásilky, nahlaste toto PPL (kontakt viz níže) do 3 pracovních dní od okamžiku převzetí a pak také nám na email.
Obal zásilky je v pořádku zboží uvnitř je ale poškozené
Při zjištění obsahu zásilky až po jejím otevření můžete poškození nahlásit buď prostřednictvím tohoto reklamačního formuláře, telefonicky na čísle 225 331 500 nebo emailem info@ppl.cz. Vždy je potřeba uvést:
- kompletní adresu doručení
- Váš telefonický kontakt
- číslo zásilky
- stručně popsat obsah a rozsah jeho poškození.
Následně Vás bude kontaktovat pracovník společnosti PPL ohledně sepsání zápisu o škodě. Zásilku je nutné zachovat v původní podobě včetně obsahu, všech obalů a vnitřních výplní, a to do doby, než PPL škodu zdokumentuje.
Zápis o škodě je sepsaný, zásilka byla vyzvednuta, jaký je další postup?
Pokud byl již sepsán zápis o škodě, přepravní společnost PPL nám zašle své vyjádření k reklamaci. Zde posuzují, zdali byla zásilka dostatečně zabalena – proto je nutné předat vše včetně výplní. Bude-li reklamace uznána, zašleme Vám nový bezvadný kus.
Poškozená zásilka Zásilkovna
Obal zásilky je na první pohled poškozený
Při výdeji zákazníkům doporučujeme zásilku zkontrolovat a v případě viditelného poškození odmítnout její převzetí. Balík prosím společně s obsluhou výdejny Zásilkovny otevřete a zkontrolujte i jeho obsah. V případě poškození je nutné, aby obsluha výdejny nahlásila reklamaci na centrálu Zásilkovny. Přepravní společnost nám poté zašle své vyjádření k reklamaci a s dalším postupem Vás budeme kontaktovat již my.
Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je ale poškozené
Podání reklamace je možné do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky prostřednictvím webového formuláře na odkaze reklamace.zasilkovna.cz či e-mailem na reklamace@zasilkovna.cz. Případně můžete zaslat potřebné informace (číslo objednávky, trasovací číslo zásilky, fotografie obalu a obsahu zásilky) nám a my reklamaci podáme za Vás. Bude-li reklamace uznána, zašleme Vám nový bezvadný kus.
Poškozená zásilka České Pošty
V případě, že vám doručovatel přivezl balíček s poškozeným obalem, máte právo ho nepřebírat. Můžete ho ale také za přítomnosti doručovatele otevřít a ihned sepsat s Zápis o škodě, pokud došlo k poškození obsahu.
Pokud je obal v pořádku a až po převzetí zásilky doma zjistíte, že je obsah poškozený nebo nekompletní, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po dni převzetí zásilky.
Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího obalu vnitřních výplní. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem, například fotografiemi.
Obsah našich stránek se stále rozšiřuje a mění. Ačkoliv je naší snahou mít veškeré informace správně a bezchybně, je nám jasné, že naše stránky nějaké chyby obsahují. Pokud odhalíte nějaký překlep, chybný údaj apod. a dáte nám vědět, odměníme Vás krom poděkování i malou pozorností. Hlášení o chybách prosím posílejte na info@outfit4events.cz nebo SMS/WhatsApp na +420 608 973 359. Děkujeme!
To bohužel není možné. V takovém případě nás prosím kontaktujte (tel. 608 973 359 nebo info@outfit4events.cz), abychom objednávku zrušili. Poté je potřeba vytvořit novou objednávku v EURech. Měnu si můžete u nás na stránkách e-shopu změnit v menu na monitoru vpravo nahoře (na mobilu hamburger vlevo nahoře).
Platby zaslané bankovním převodem se připisují na účet obvykle do dvou pracovních dní. Pokud na potvrzení čekáte déle, platba se zřejmě nespárovala s Vaší objednávkou. V takovém případě prosím zkontrolujte Vaši odchozí platbu na účtu, zda jste správně zadal(a) číslo účtu, částku a variabilní symbol. Poté nám můžete zaslat potvrzení o platbě na info@outfit4events.cz, platbu dohledáme a ručně jí napárujeme. Při platbě doporučujeme načíst QR kód z faktury, tím se vyhnete zbytečným překlepům.
Na produktové stránce uvádíme vždy dostupnost zboží. Můžete zde vidět buď "skladem a počet kusů", nebo "na objednávku“ + „předběžný termín odeslání" po objednání. Pokud chcete omezit svůj výběr pouze na produkty skladem, pak doporučujeme na levé straně ve sloupci „Zúžení výběru“ zaškrtnou filtr „Skladem“.
Přestože sošky i figurky balíme velmi pečlivě, k této nepříjemností přesto vlivem hrubého zacházení během dopravy může dojít. Ve většině takových případů lze sošku jednoduše zachránit. Sošky jsou vyrobeny ze syntetické pryskyřice, kterou lze dobře lepit libovolným dvousložkovým lepidlem na plasty. Pokud si dáte trochu námahy, sošku tím zachráníte a takovéto řešení bude mnohem šetrnější k planetě než jí zahodit. Takováto oprava nemusí být vůbec viditelná. Případnou stopu po prasklině lze dobře zamaskovat pastelkou nebo jinou krycí barvou. Sošce tak dáte druhou šanci a na sebe budete jistě pyšný(á).
Kamenný obchod ani showroom bohužel nemáme, provozujeme pouze internetový obchod. Můžeš si ale u nás v Kadani v pracovních dnech od 7:30 do 14:00 svou online objednávku osobně vyzvednout. Pokud si chceš vybrat z více artiklů, objednej je všechny a na místě se pak rozhodneš, co zakoupíš a co ne. Než se k nám však vydáš, počkejte prosím na zprávu, že je objednávka připravená k odběru.
Jsme čistě internetový obchod a se stánkem po středověkých trzích a dalších akcích nejezdíme. Přesto na takových akcích naše zboží seženeš. Na našem e-shopu nakupují jak divadelníci, kteří na těchto akcích vystupují, tak stánkaři, kteří na trzích prodávají. Celou šíři sortimentu ale nalezneš pouze na našem e-shopu. Víme, že pohled na monitor nenahradí pohled vlastních očí a dotek vlastních rukou. Proto se snažíme zboží popisovat maximálně realisticky maximálně detailně. Pokud Tě nějaký detail zajímá a odpověď ses na shopu nedozvěděl, neváhej se zeptat.
Jelikož si zakládáme na udržitelné a ekologické stránce naší firmy, papírový katalog tisknout nenecháváme. Veškerou naši nabídku naleznete pouze elektronicky na našem e-shopu Outfit4Events. Nabídka je zde neustále aktualizovaná a rozšiřována o novinky. Na shopu také nabízíme výrobky v akci za zvýhodněné ceny. Nakupování bez papírového katalogu tak má spoustu výhod.
V případě podezření na ztrátu balíku nás určitě kontaktujte. My poté nahlásíme problém přímo centrále daného dopravce, která zahájí proces dohledání balíku. Na hledání si většinou vyhrazují 30 dní, ale podle zkušeností pátrání končívá mnohem dříve. Pokud nám dopravce ztrátu balíku potvrdí, kontaktujeme zákazníka s návrhem na možné řešení (zaslání nového kusu nebo vrácení peněz).
Pokud nás zákazník žádá o dodatečnou změnu fakturačních údajů do podání přiznání k DPH, které se podává do 20. následujícího měsíce od vystavení faktury, vynasnažíme se zákazníkovi vyhovět. Veškeré změny po podání daňového přiznání k DPH však již možné nejsou. Pokud jsi tedy objevil(a) ve faktuře chybu, co nejdříve nás prosím kontaktuj na email support@outfit4events.cz a přesně popiš, co je třeba změnit.
U nás na e-shopu prodáváme zboží od spousty výrobců. Jméno a adresu výrobce naleznete vždy na stránce produktu na konci popisu. Pokud se jedná o zahraničního výrobce, úpravy na přání bohužel nejsou možné. Zboží ze zahraničí je dodáváno ve standardních variantách a další modifikace nejsou možné. U českých výrobců je možné se na některých úpravách domluvit. Švadlenky a sedláři se snaží vyjít vždy vstříc. U kovářů je to bohužel z důvodu jejich zahlceností výrobní kapacity obtížnější. Pokud máš o nějakou úpravu zájem, pošli nám před objednání dotaz na info@outfit4events.cz. Rádi zjistíme, zda-li je úprava možná a pokud ano, zdali to bude znamenat nějaký příplatek.
Jelikož se nejedná o naši výrobu, nýbrž o dovoz ze zámoří, změny bohužel nejsou možné. Na kůži koženého zápisníku je možné dodatečně věnování vypálit laserem. S takovýmto požadavkem se ovšem obrať na majitele laseru ve svém okolí.